Sijben Wonen

Klachtenafhandeling

Wij doen ons uiterste best om uw aankoop met de grootste zorg te leveren. Mocht er onverhoopt een reclamatie zijn, dan zullen wij dit uiteraard zo spoedig mogelijk afhandelen.

Indien u bij aflevering een reclamatie ontdekt, dan kan dit bij onze bezorgers gemeld worden. Zij maken ter plekke foto’s en vervolgens wordt de klacht door onze afdeling service in behandeling genomen.

Mocht u na aflevering een reclamatie ontdekken, dan kunt u de reclamatie melden via onze website www.sijben.nl/contact. Selecteer de gewenste afdeling en probeer de klacht zo goed mogelijk te omschrijven. Tevens vragen wij u diverse foto’s toe te voegen, zodat we de klacht zo goed mogelijk kunnen beoordelen. Belangrijk is om het koopovereenkomstnummer erbij te vermelden.

Binnen 5 werkdagen na melding ontvangt u een bevestiging dat uw klacht in behandeling is genomen. De uiteindelijke afhandeling van de reclamatie zal gemiddeld 6-8 weken in beslag nemen, onvoorziene omstandigheden en overmacht voorbehouden.